Creant espais educatius

El projecte eTwinning Creando Espacios Educativos (curs 2021-22) adreçat a la millora dels espais dels instituts continua la seva evolució i s’està participant en les diferents activitats dels apartats.
Els instituts que hi participen són:

• IES Xixona (Xixona, Alacant);
  • Institut Joan Mercader (Igualada, Barcelona);
  • Educandato Statale SS. Annunziata (Florència, Itàlia);
  • Lycée Victor Duruy (Mont-De-Marsan, França);
  • EREA Jean Monnet (Garches, França);
  • IES Arquitecto Ventura Rodríguez (Boadilla del Monte, Madrid);
  • Agrupamento Escolas Sidónio Pais (Caminha, Portugal).

Les activitats es realitzen amb la col·laboració dels diferents centres i l’alumnat s’ha implicat molt. A continuació, podeu veure una mostra d’aquestes activitats:

Actividad espacio de letras

L’alumnat de 4t ESO, amb el Departament de llengües, ha fet Haikus sobre la natura i després estan col·laborant en un llibre digital on participen altres centres.