Convocatòria concurs literari de St. Jordi

Es convoca tot l’alumnat de l’Institut JV FOIX al tradicional CONCURS LITERARI DE SANT JORDI

1. Els treballs han de ser inèdits (vostres, sense copiar res).
  2. Podeu concursar fent una POESIA (:-)

Una NARRACIÓ CURTA (;-)

Un CÒMIC (:~)

Un BOOKTRAILER (:-o)

Tant en llengua castellana com en llengua catalana.

1. Els treballs s’han de presentar en fulls DIN-A4 a ordinador, lletra Times New Roman 12 i interliniat 1’5; els de narració curta han de tenir una extensió màxima de 3 fulls. Booktrailer: mínim 1 minut i mig màxim 3 minuts.
  2. Els treballs han d’anar signats amb un pseudònim, i s’han d’acompanyar amb un sobre petit tancat amb el títol i el pseudònim escrit a l’exterior, i a l’interior del sobre hi ha d’haver les dades de l’autor/a: nom i cognoms, curs i grup.
  3. Els treballs s’han de lliurar al Departament de Llengües, fins al divendres 31 de març a l’hora del pati, i també s’han d’enviar a l’adreça de correu santjordi@insjvfoix.cat.

PREMIS

1. Hi haurà un premi per curs de cada modalitat, que consistirà en un llibre, un diploma commemoratiu i una rosa.
  2. A més a més tenim el PREMI ESTRELLA per cicles, que tindrà la següent dotació:
    1. Primer Cicle: 20 € en un val.
    2. Segon Cicle: 25 € en un val.
    3. Batxillerat i CAS: 30 € en un val.
  3. Els premis es lliuraran el 21 d’abril, en la celebració de la festa, i els alumnes premiats hi han de ser presents.

El jurat podrà considerar desert qualsevol dels premis.

BOOKTRAILER

Pots trobar