Conferència de la científica rubinenca Núria Busquets

Avui, 11 de febrer de 2020, és el Dia Internacional de la Dona i la Nena a la Ciència. L’objectiu principal d’aquesta celebració és assolir una major participació i inclusió de les dones i les nenes al món de la ciència i la tecnologia i, d’aquesta manera, trencar amb la bretxa de gènere.

Es pretén aconseguir l’accés i la participació plena i equitativa de la dona en disciplines com la tecnologia, les ciències o les matemàtiques.

Per sensibilitzar i conscienciar als nostres alumnes hem rebut a la Doctora Núria Busquets, viròloga i actualment investigadora als CReSA-IRTA, Centre de Recerca en Sanitat Animal i l’ Institut de Recerca i Tecnologia Agroalimentàries, situats  en l’entorn de la Facultat de Veterinària de la UAB.

La Núria Busquets va cursar els seus estudis de Biologia i de Doctorat  a la UAB i ha compartit la seva experiència, com a dona científica i mare de dos fills petits, amb els alumnes de 4t d’ESO i de 1r i 2n de Batxillerat que fan la matèria de Biologia i Geologia.

Mª Cinta Quintero Santiago