Cartells per la Pau

Els alumnes de 4t hem pensat i dissenyat l’exposició Cartells per la Pau  perquè volem enviar missatges que ens semblen necessaris per poder viure plenament i en pau, tots i totes, sense prejudicis ni injustícies. També trobareu un escrit amb la reflexió de per què hem triat cada missatge. Aquest  projecte l’hem preparat a l’assignatura de Ciències Socials on anteriorment  hem vist la importància que va tenir la propaganda i el cartellisme durant la Primera i Segona Guerra Mundial, així com a la Guerra Civil Espanyola. Però hem volgut canviar el sentit dels cartells i perquè preferim enviar missatges de Pau i no de Guerra, tan important en els temps que corren.

Aquesta iniciativa s’emmarcat amb motiu de la Setmana dels Museus i inspirant-nos també amb allò que hem anat treballant en els tallers Teixint Xarxes amb la Universitat per la Pau i també amb les activitats fetes amb relació als valors treballats com a Escola Ambaixadora de la Unió Europea.
Veniu a veure-la i a reflexionar una estona!