Cantata

El dia 15 de desembre l’alumnat de 1r ESO, de l’institut J.V. Foix, ha fet la Cantata de Nadal “Mr. Scrooge”, al Teatre-Auditori Sant Cugat, amb l’assistència de les famílies.

L’alumnat ha pogut gaudir d’aquesta obra de 1843, Conte de Nadal de Charles Dickens, que s’ha convertit en una icona de Nadal en algunes cultures. Ebenezer Scrooge és el nom del protagonista de la novel·la, que narra la història de la seva transformació, ja que al principi és un home de cor dur, egoista i que li disgusta Nadal, els nens o qualsevol cosa que produeixi felicitat; però després de la visita de tres fantasmes nadalencs (el del Nadal Passat, el del Nadal Present i el del Nadal Futur), va canviar totalment.