Apadrinem el nostre patrimoni

Aquest curs 2021-22, l’institut J.V.Foix tornarà a participar en el projecte d’innovació educativa “Apadrinem el nostre Patrimoni”.

El Programa es basa en la idea de l’apadrinament d’un element patrimonial per part del centre educatiu, la qual cosa comporta donar-li valor i aprofundir en el seu coneixement perquè sigui socialment rellevant, i hi arribi a la nostra comunitat i a l’entorn de l’escola.

Emmarcat en aquest projecte, l’alumnat de 1r ESO apadrinarà “El Celler” de Rubí, al voltant del qual, es duran a terme diferents activitats multidisciplinàries, potenciant els llenguatges artístics.

El dijous dia 24 de març, s’ha posat en marxa el projecte amb la primera activitat, relacionada amb la dansa i la música, des de la matèria d’Educació Física, on l’Esbart Dansaire de Rubí ha vingut al centre, per ensenyar a ballar a l’alumnat “La masovera se’n va al mercat.”

Us presentem una mostra de l’activitat:

1r D

1r C