Alumnes al Programa Argo

Argo

El passat dilluns 15 de febrer,  algunes alumnes de 1r de Batxillerat van assistir a la reunió de presentació de la 13a edició de l’Assessorament a Treballs de Recerca de Batxillerat.  Aquest programa té com a finalitat reconèixer l’esforç dels estudiants i incrementar els vincles amb els centres d’ensenyament secundari. Les alumnes i tutors convocats van gaudir d’una tarda molt interessant a la Universitat Autònoma de Barcelona . A més a més,  van disfrutar de la presentació del guanyador a millor treball de Reserca de l’ any anterior.

Durant els propers mesos, tant alumnes com tutors tindran la possiblitat  d’investigar i descobrir continguts nous i molt interessants referents als temes elegits per l’alumnat.

Per aquesta raó, els donem suport i desitgem que gaudeixin de l’experiènica! Ànim i a treballar!

Fes clic aquí:  Programa Argo