30 de gener, dia Escolar de la No-violència i la Pau

Amb motiu de la celebració el passat dia 30 de gener del Dia Escolar de la No-violència i la Pau, els grups de 1r i 2n d’ESO fan fer una dinàmica a partir de la cançó Obrint les portes de Txarango. Per la seva banda, 3r i 4t van veure el vídeo Aquesta terra és meva. En acabar, tots van escriure els seus missatges en uns papers de colors, que posteriorment es van penjar en un mural amb el lema El món seria millor si….

L’alumnat de Batxillera va fer un decàleg de bons desitjos i un manifest que van llegir a l’hora del pati.

Ha estat una estona plena de bons desitjos, de reflexió, de valors… però sobretot MOLTA PAU!

MANIFEST PER LA PAU – DIA DE LA PAU