22 de març, dia de l’Aigua

El passat dilluns 22 de març va ser el dia de l’aigua.

Per tal de conscienciar els alumnes des de la Comissió d’Escola Verda es van preparar una sèrie d’activitats que van permetre respondre preguntes com: quanta aigua es requereix per a fer uns texans, un suc de taronja o una hamburguesa…

Vam explicar en què consisteix el concepte de la petjada hídrica, vam reflexionar sobre els nostres hàbits de consum d’aigua i el seu impacte sobre els recursos naturals. Els alumnes van seguir una presentació per Meet, van veure un parell de vídeos i  van fer un Kahoot. Per acabar, amb l’objectiu de promoure l’acció cap a uns hàbits cada vegada més sostenibles, els alumnes havien de confeccionar un decàleg de bones pràctiques. Per alumnes de segon cicle va veure un documental sobre el mar d’Aral i la seva desaparició per l’acció humana.