18 alumnes de 1r participen al concurs “Històries Fòssils” de relats científics

Els nostres alumnes de 12 anys han escrit uns relats o contes científics per participar en el concurs Històries Fòssils convocat per l’Institut Català de Paleontologia de Sabadell, en la segona categoria d’alumnes d’11 a 13 anys.

El protagonista dels relats d’enguany és l’Ogresuchus furatus, un petit cocodril que va viure al que avui dia són els Pirineus, fa més de 70 milions d’anys. Aquest cocodril-ogre vivia a prop dels nius dels Titanosaures i s’alimentava de les cries dels dinosaures quan sortien dels ous.

Moltíssima sort, i… que guanyin els millors!

Mª Cinta Quintero Santiago, professora de Biologia