Portada

Xerrada científica 3r ESO

El passat dimarts 10 de febrer la Dra Guadalupe Soria va fer una xerrada als alumnes de tercer d’ESO amb la temàtica “Recerca experimental en Alzheimer”. Ha estat una xerrada molt interessant en la qual ens va explicar els experiments que s’estan portant a terme a l’Hospital Clínic vers la detecció de l’Alzheimer. L’objectiu principal

Xerrada científica 3r ESO Llegeix més »

Visita al Cosmocaixa

Aquest mes de juny, els alumnes de batxillerat van visitar el Cosmocaixa, dins el marc de les activitats “Foix i +”. Va ser una sortida lúdica i molt divertida, on els alumnes van poder gaudir, per exemple, de la projecció en 3D El Somni de Volar Vídeo

Visita al Cosmocaixa Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut