Sortida Ferrocarrils cicles

Els alumnes del cicle de Grau Mitjà d’Electromecànica de vehicles automòbils del torn de tarda  han visitat les instal·lacions del centre de Comandament Integrat (CCI) i Tallers de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya.

Aquesta visita està emmarcada en la campanya “El tren de l’ensenyament” per fomentar l’ús del transport públic i el civisme dins les seves instal·lacions.

Els alumnes han pogut observar de primera ma les activitats que es realitzen als tallers i entendre com funcionen les unitats que circulen per la xarxa de transport públic de la Generalitat.

Professorat automoció.