Informació prèvia a la convocatòria d’ajuts del transport urbà per a alumnat de 4t d’ESO, CAS, Batxillerat i FP.

L’Ajuntament de Rubí preveu convocar els ajuts destinats a l’alumant de 4t d’ESO, Batxillerat, CAS i Cicles Formatius per al transport urbà d’aquest curs per al mes de setembre.

Recordeu que l’ajut màxim serà de 100€, però que la quantitat final serà proporcional al nombre de targetes d’estudiant de Rubi Bus que presenteu.

Per això, us recomaneu que conserveu les targetes que heu usat al llarg d’aquest curs.

Com en altres anys, la documentació que haureu de presentar serà:

Alumnes sense compte bancari propi

 –       Fotocòpia del primer full de la cartilla bancària del pare, la mare o el tutor legal.

–       Fotocòpia del DNI del titular del compte bancari.

–       Fotocòpia del DNI de l’alumne o l’alumna.

–       Fotocòpia del carnet d’estudiant de l ’Institut J. V. Foix.

–       Les deu targetes usades (una per mes lectiu). Només són vàlides les targetes d’estudiant de Rubí Bus originals.

–       Les dues autoritzacions que trobareu a continuació, degudament emplenades. (S’han d’omplir i signar les dues autoritzacions: la de l’alumne i la del pare, la mare o el tutor legal.)

Alumnes amb compte bancari propi

 –       Fotocòpia del primer full de la cartilla bancària de l’alumne o l’alumna.

–       Fotocòpia del DNI de l’alumne o l’alumna.

–       Fotocòpia del carnet d’estudiant de l’Institut J. V. Foix

–       Les deu targetes usades (una per mes lectiu). Només són vàlides les targetes d’estudiant de Rubí Bus originals.

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut