Participem en el programa d’Educació Financera EFEC

 

header_logo_cat

El 19 de de novembre els alumnes de 4t van iniciar un programa  d’educació financera, l’EFEC: Educació Financera a les Escoles de Catalunya.

El programa vol dotar a l’alumnat de coneixements financers per tal que adquireixin millors competències per a poder gestionar i augmentar els estalvis, i evitar, alhora, episodis de sobreendeutament i d’exclusió financera.

Les classes s’organitzen en tallers que  són impartits per voluntaris vinculats a bancs i entitats financeres.

La programació dels tallers és el següent:

 
DATA NOM  DEL TALLER
19 de novembre Administrant els teus diners (gestió dels pressupostos personals)
11 de desembre Endeutar-se amb seny (productes de crèdit i com evitar el sobre endeutament)
18 de gener Els dubtes quotidians d’en Jaume(situacions financeres quotidianes: consum intel·ligent, apartats d’una nòmina, pagaments online i alguna referència als tipus de canvi)
28 de gener Finances per a la vida (introducció a la planificació financera personal i a l’estalvi a llarg termini)

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut