X Edició dels Jocs Florals

L’alumna Clàudia Garriga de 3r d’ESO va quedar finalista de Tarragona amb el relat «Sense ell». Al mes de maig va ser convidada a la Final Territorial dels Jocs Florals a Tarragona on la van acompanyar els seus pares i la directora.

Aquest mes de setembre va anar a recollir el premi a Barcelona . L’obsequi va ser un lot de llibres que va poder escollir d’entre les editorials que es presentaven a la Setmana del llibre en català al Moll de la Fusta. L’experiència va ser molt gratificant ja que va poder gaudir d’un dia en família passejant per la fira i disfrutant dels actes que s’hi feien, autors com Josep Cuello Subirana recitant una de les seves obres i d’altres com Mireia Juanola, Mireia Farriol, Pilar Garriga, Josep Saurí entre d’altres que signaven les seves obres.

Enhorabona Clàudia!!! T’animem a que segueixis escrivint i que aquest premi sigui un incentiu més per a seguir participant en els propers Jocs Florals.