Per un planeta més sostenible, Let’s Clean Up Europe

El passat divendres 10 de maig l’alumnat de 2n d’ESO va participar al  Let’s Clean Up Europe. Aquesta és una iniciativa duta a terme conjuntament amb altres centres de la Conca de Barberà i del nostre municipi. És un projecte centrat en la consciència de la prevenció de residus.

A part d’aconseguir un espai més net i saludable per a tots, el Let’s Clean Up també té altres avantatges com sensibilitzar sobre la problemàtica dels residus i impulsar accions individuals i col·lectives per reduir-ne l’ús. També ha estat una bona ocasió per realitzar una dinàmica de grup  amb tot l’alumnat de 2n mentre treballaven junts en benefici del nostre entorn.

Ens hem distribuït per tot el poble i rodalies i hem recollit una quantitat important de residus: fracció plàstic 9,5 kg, fracció cartró 800 g i fracció rebuig 13 kg, que de ben segur molts d’ells es podrien evitar.