L’Institut Joan Segura i Valls tanca el primer trimestre

Enguany el calendari escolar ha canviat una mica, i això ens va permetre iniciar les vacances de Nadal el dia 21 de desembre, un dia abans del que era habitual. Així doncs, des de la comissió lúdica del centre i amb la col·laboració de tot el professorat, vam organitzar una sèrie d’activitats per a tots els grups.

Vam iniciar el dia projectat diverses pel·lícules al centre, algunes de tipus nadalenc i d’altres relacionades amb el temari d’història. Tot seguit vam organitzar els tallers, dirigits pels docents, però on van poder participar tots els alumnes agrupats en cicles i segons les propostes on s’havien apuntat.

Així doncs, els tallers que vam fer enguany van ser:

Futbol, bàsquet, patinatge, pitxi, ball de bastons, creació d’una llibreta d’enquadernació, just dance, creació d’un boc’n roll, creació de slime i iris folder .

Val a dir que sempre busquem que siguin activitats diverses on els alumnes se sentin còmodes mostrant aquells aspectes on més es diverteixen. Potenciem doncs, l’esport, la creativitat, el treball en grup…. activitats i competències que considerem bàsiques en el nostre món.

Volem agrair, també, a l’AMPA del centre, que, com cada any, ens va convidar a esmorzar coca amb xocolata a tots els alumnes i professors!

Finalment, també us informem que el centre va regalar a tothom un clauer creat amb les noves impressores ·3D i dissenyat per l’alumne de 4t del curs passat Roger Soler.