L’Institut Joan Segura i Valls organitza unes jornades d’activitat al medi natural

Els dies 23 i 24 de febrer alumnes i professors de l’institut Joan Segura i Valls han organitzat unes jornades d’activitats al medi natural. Durant aquests dos dies, un grup d’alumnes van anar a esquiar a la Molina, on aprengueren i perfeccionaren les tècniques d’esquí. La resta de l’alumnat van participar en una mobileroute (activitat que patí variacions per les inclemències metereològiques) i activitat de neteja del riu Gaià.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *