Inici del nou curs

Després d’unes merescudes vacances volem donar la benvinguda a aquest nou curs, el qual representa una oportunitat per seguir creixent i donant vida al Projecte Educatiu del nostre institut. Volem saludar als alumnes de 1r d’ESO els quals comenceu una nova etapa d’aprenentatge i creixement personal i als que, un any més ens seguiu acompanyant.

La incorporació de professorat nou també és una part essencial de la nostra comunitat educativa, i estem segurs que aportaran idees, iniciatives i metodologies que es complementaran amb les que hem estat utilitzant fins al moment.

Aquest curs 23-24 continuarem treballant per tirar endavant els projectes, activitats i sortides que tenim programades.

Gràcies famílies per donar-nos la confiança en l’educació dels vostres fills/es i agrair la vostra col·laboració en aquesta etapa de la ESO on sou també un pilar fonamental.

Tota la comunitat educativa us desitgem un bon curs!!!

Equip directiu

ALUMNES DE 1r D’ESO