El Roger Pau representa el Joan Segura i Valls a la sessió de 7deMates celebrada a l’EPSEM-UPC de Manresa

Dissabte 23 d’octubre va celebrar-se la primera sessió del 7deMates del curs 21-22.
Una setantena d’alumnes de 2n i 3r ESO van reunir-se a la EPSEM-UPC Manresa. A la primera part de la jornada, els participants van realitzar una prova de selecció que consistia en resoldre diversos problemes. L’objectiu era explicar les seves estratègies de resolució. Després de la prova, els alumnes van sortir al pati van agrupar-se i van resoldre un joc de lògica.
Agraïm la participació del Roger Pau de 2n d’ESO del nostre institut!
Us informem que el Roger Pau ha estat seleccionat per fer el curs de 7deMates a la UPC de Manresa! entre 80 persones, hi havien 20-25 places!!😊

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *