Cloenda del programa delegats/des 3D

Dimecres 24 de maig de la mà de la Cooperativa Combinats va cloure el programa 3D als cursos de 1r i 2n d’ESO de l’Institut Joan Segura de Santa Coloma. El programa de participació Delegats i delegades en 3D de la Direcció General de Joventut pretén fomentar la cultura participativa dins dels centres educatius a través del desenvolupament d’uns projectes de cada grup classe, escollits pel propi alumnat i implementat de forma participativa i inclusiva.
L’alumnat dels cursos de l’Institut, a través de la figura del delegat/a de classe, amb el suport del tutor/a, i amb la conducció de la cooperativa Combinats han portat a terme 4 projectes participatius que de retruc se’n poden beneficiar el jovent de Santa Coloma de Queralt.

La tècnica mancomunada de Joventut ha assistit a la última sessió per prendre nota de l’evolució dels projectes participatius i així poder-los traslladar al municipi.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *