Joves Barcelona organitza una xerrada per a l’alumnat de 4t d’ESO

En David Garcia, en representació de Joves Barcelona va venir a l’INS Fort Pius per fer una xerrada a l’alumnat de 4t d’ESO. Aquesta sessió informativa tenia com a objectiu donar a conèixer tota l’oferta educativa que hi ha i quins estudis s’adapten millor als objectius de cadascú, informació molt important per un alumnat que està a punt d’acabar la seva escolarització obligatòria.

Alhora, David Garcia, va aprofitar per donar a conèixer el servei en què ofereixen des de Joves Barcelona, consistent en assessorament sobre itineraris acadèmics, opcions d’estudis, proves d’accés, sortides professionals, beques, acreditació de competències i molt més. Us recomanem de visitar el seu web per consultar tota la informació que hi tenen penjada.