TROBADA D’HIVERN DE LA COMUNITAT EDUCATIVA FORT PIUS

El dissabte 16 de desembre, a les 10.45, al pati de l’institut: I TROBADA D’HIVERN DE LA COMUNITAT EDUCATIVA FORT PIUS

Esteu convidats les famílies, els nostres fills i filles i el professorat que ho vulgui. Cadascú s’ha de portar el seu esmorzar-vermut i l’AFA us convidarà a la beguda. Una nova cita per estar junts i conèixer-nos! No us la perdeu!

Finalitza l’elecció del Consell Escolar

La setmana passada es va procedir a la renovació dels membres del Consell Escolar del Fort Pius. Els consells escolars dels centres educatius supervisen i acompanyen l’Equip de direcció en totes les decisions que prenen des del centre; des de la seva documentació estratègica al debat de les petites actuacions que es duen a terme en el nostre dia a dia.… Llegeix més»

INFORMACIONS D’INICI DE CURS

Ja tenim a tocar l’inici del curs escolar 23-24. Us indiquem algunes informacions importants a tenir presents:

1. Calendari acollida al nou curs:

Dimecres 6

• 9h a 13:45h: Rebuda i activitats d’acollida alumnat 1r ESO