NORMES DE CONVIVÈNCIA

Benvolguts, benvolgudes,

Al darrer Consell Escolar, celebrat el passat 21 d’octubre, es va aprovar la revisió de les Normes de convivència del nostre centre. Aquesta revisió s’ha fet a petició tant de l’alumnat com del professorat, a partir del relaxament del nivell de respecte en general i de la manca d’esforç i de treball a l’aula, per part d’un percentatge important d’alumnat.

A les tutories s’ha explicat aquest document des de principis d’octubre i s’han acceptat algunes demandes en relació al seu contingut que, val a dir que si fos per algun sector dels nois i noies del nostre centre, seria més estricte.

Pensem que aquestes normes ens ajudaran a millorar el clima de treball i de respecte en general i que, en cap cas, ens faran perdre el nostre tarannà dialogant, mediador i d’atenció individualitzada a cada alumne i alumna. Les normes serveixen per ajudar a ordenar la convivència però no ens fan perdre de vista el context en què es produeix cada situació ni la capacitat de discernir quan s’apliquen i com.

Esperem que us les llegiu amb atenció i que ens ajudeu a fer entendre els vostres fills i filles que les normes només serveixen per millorar la convivència i que les sancions no haurien de ser necessàries en cap cas si tothom fes el que cal.

Cordialment,

Equip Docent