STEM Discovery Week: presentació al Cosmocaixa del projecte Mosquito Alert

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

StemAlliance_logo-01

El passat 5 de maig tot l’alumnat del centre va assistir a la jornada de Ciència Ciutadana a les Escoles coordinat pel Grup d’Investigacions OpenSystems de la Universitat de Barcelona (UB) dins el programa Recercaixa. Aquest fou el pas final de projecte “Atrapa El Tigre” que han realitzat els alumnes de 1r d’ESO en col·laboració amb el Centre d’Estudis Avançats de Blanes (CEAB-CSIC).

Aquest acte formava part de les activitats de l’STEM Discovery Week, setmana de la ciència organitzada des del projecte STEM Alliance d‘European Schoolnet, en la qual el nostre centre ha estat l’únic representant català.

Des de l’institut, els nostres alumnes van preparar una sèrie de pòsters científics on explicaven la feina feta en el projecte realitzar durant el gener d’aquest any. Es van seleccionar els tres pòsters més representatius per tal de mostrar-los a la fira científica del 5 de maig. També es van mostrar alguns dels elements dissenyats per a la campanya per a la prevenció del mosquit tigre a Tordera aquest estiu. Per últim, dos dels nostres alumnes, Ainhoa Iglesias i Adrián Mateo, van fer una presentació a l’auditori del Cosmocaixa on van explicar què els havia aportat el fet de participar en un projecte de Ciència Ciutadana.