Guanyadors 5a edició Premis de recerca i cartells Paco Sorolla

Un cop feta la valoració dels treballs de recerca presentats a la 5a edició dels Premis de recerca i cartells Paco Sorolla, l’Institut Dertosa informa que els guanyadors i guanyadores han estat:

• En l’àmbit humanístic-social-artístic: AINA JUAN VÁZQUEZ, amb el títol: Recorregut pel Benissanet artístic. La música com a element de cohesió d’un poble, alumna de l’Institut Julio Antonio de Móra d’Ebre.
  • En l’àmbit científic-tecnològic: JAUME ESCUDERO BARBERÀ, amb el títol: Anàlisi d’aigües, alumne de l’Institut Dertosa, de Tortosa.
  • Premi al millor cartell: ADELINA COSMINA PETREUS, alumna de l’Institut Dertosa.

Donem l’enhorabona als guanyadors i a tots els participants per la gran qualitat dels treballs presentats i us encoratgem a que us presenteu en futures edicions!

Àmbit humanístic-social-artístic Àmbit científic-tecnològic Cartell