Erasmus+ Ka 122 curs 22-23

PROJECTE ERASMUS + KA122 – CURS 2022-2023

Estem d’enhorabona! Ens complau informar-vos que ens han concedit un projecte Erasmus + KA 122 per al curs 2022-2023. El projecte reconegut es durà a terme juntament amb el Collège du Diois de França. Aquest projecte tindrà un impacte en tota la comunitat educativa i constarà de diverses activitats realitzades al llarg del curs en diferents nivells.

En aquest sentit, els criteris de selecció del grup de l’estada a França son:

CRITERIS DE SELECCIÓ DEL ALUMNES PARTICIPANTS A L’ESTADA A FRANÇA, DINS DEL PROJECTE ERASMUS + KA122

(MÀXIM 15 ALUMNES)

Tal com està reflectit al conveni de mobilitat Erasmus + KA122, els requisits de l’alumnat per participar-hi són:

• Alumnat de 4t d’ESO que cursa la matèria de francès i que durant el curs 20-21 va acollir alumnat d’intercanvi francesos.
  • Alumnat de 3r d’ESO que cursa la matèria de francès amb els següents requisits:
    • Bon resultats a les proves d’avaluació, aprofitament de les classes i les activitats del projecte, bon rendiment i bon comportament a l’aula. No podrà participar-hi cap alumne amb incidències ni si ha sigut expulsat del centre.
    • Es tindran en compte les necessitats educatives especials i necessitats socioeconòmiques reconegudes.