Visita de l’Escola Superior de Conservació i Restauració de Béns culturals de Catalunya

L’alumnat de 2n de batxillerat D, l’artístic, va rebre la visita de la professora Àngels , de l’Escola Superior de Conservació i Restauració de Béns culturals de Catalunya (ESCRBCC). Els va fer cinc cèntims del projecte educatiu del centre, així com va entrar en detalls sobre el procés de restauració artístic en diverses variants. Va destacar la restauració de pergamins o documents històrics, de material arqueològic o la més tradicional d’obra gràfica. Va resultar una xerrada molt instructiva per a uns alumnes que estan interessats en diferents modalitats artístiques.