Visita d’Ignasi Blanch

Avui els i les alumnes de la classe de tutoria de 1r de batixllerat E, l’artístic, han rebut la visita del dibuixant roquetenc Ignasi Blanch, un dels artistes ebrencs més internacionals. Els ha fet cinc cèntims del sem període de formació i de la seua extensa carrera literària. Mitjançant l’ús de nombroses imatges dels seus dibuixos, va explicar-los diverses tècniques creatives així com va deixar clar la motivació del seu producte artístic. Va parlar-los de nombrosos llibres en els quals havia pres part com a il·lustrador, fet que li va permetre parlar de la combinació dels colors per tal de donar forma a tota mena de sentiments. Finalment, va fer-los partícips del seu orgull de formar part del conjunt de creadors que va il·lustrar l’antic mur de Berlin, com a membre d’un projecte creatiu que va aplegar un munt d’artistes europeus. Ha estat una sessió magnífica que ha apropat de nou un dels grans artistes internacionals ebrencs al nostre alumnat.