Esquiada curs 2017-2018

El Departament d’Educació Física de l’Institut Joaquin Bau està preparant la sortida a la neu per a aquest curs escolar.

L’activitat està programada per al mes de gener de 2018 del dimarts 23 al divendres 26 tots dos inclosos.

Aquesta sortida està adreçada als alumnes d’ESO i 1r. BAT i forma part de l’ Unitat Didàctica d’Activitats en la Natura i tradicionalment està ubicada dins la setmana de Sant Tomàs.

Característiques de la sortida:

– Estació de Arinsal-Pal (Andorra)
– 3 dies d’esquí (dimecres, dijous i divendres).
– 3 hores de monitor diàries.
– Lloguer de material (Botes, esquís, bastons i casc)
– Hotel Jaume I ***.
– Pensió completa ( Esmorzar i sopar en Hotel, dinar en el Self Service de les pistes).
– Assegurança d’accidents en pistes i de malalties.
– Els forfaits per tots els dies d’esquí.
– Talonaris de loteries per ajudar al finançament de l’esquiada.
– Bus.

El preu de l’estada serà de 280 euros.

– La sortida serà el dimarts 23 de gener a la tarda. (Es perdran només dos dies de classe, dimecres i dijous, ja que divendres coincideix amb la Diada de Sant Tomàs). L’arribada serà el divendres 26 de gener a la tarda-nit.

PROPERAMENT HI HAURÀ UNA REUNIÓ INFORMATIVA A LES FAMÍLIES.

Arxius adjunts

Adobe Acrobat Document ESQUIADA CURS 2018.pdf (pdf 206 Kb)