Exposició del Batxillerat artístic

Durant la jornada festiva de Sant Tomàs l’alumne Pau Cardona, de 2n de batxillerat artístic, va coordinar una exposició de dibuixos, olis i aquarel·les d’alumnes del 1r i 2n de batxillerat artístic, que va tenir lloc al passadís de la planta baixa del centre. Va informar en tot moment al departament de Visual i plàstica dels passos a realitzar i coordinar-se amb el professorat, que li van donar totes les facilitats òbviament. Un altre alumne, Fran Balart, va enregistrar el següent vídeo sobre l’activitat que conté entrevista a Pau Cardona i imatges de les diferents obres exposades. Hi havia obres de Clàudia Fígols, Marian Curto, Cinta Íñiguez, Pau Cardona, Alba Ripoll, Yassin Setti, entre altres.