Preinscripció i matrícula PFI

Trobaras tota la informació per fer la preinscripció als nostres PFI a la pàgina web de la preinscripció del Departament d’Educació i Formació Professional.

Fes la sol·licitud de preinscripció als PFI aquí de forma telemàtica. Aquesta sol·licitud es fa directament al Departament i el centre només hi té un paper d’assessorament. Aquesta sol·licitud s’ha de fer dins el termini establert pel Departament, enguany les dates són del  4 al 13 de maig del 2026.


Ajuda de l’Ajuntament per a la preinscripció

Aquest curs, els serveis d’orientació municipals de l’Ajuntament de Palafrugell, PAE i SOAC, posa a disposició de l’alumnat i les seves famílies un suport a la preinscripció al Centre Municipal d’Educació (C. del Bruguerol 12, Palafrugell) obert a tothom que necessiti ajuda per fer el tràmit amb l’ordinador. 

Els dies es distribueixen, en franja de matí i de tarda, per diferents períodes segons les preinscripcions de cada branca formativa: 

– PFI: 5, 1 i 12 maig

– IFE: 12 maig

– CF Grau Mitjà i Superior: 26 i 28 maig

Desplaça cap amunt
Ves al contingut