Concurs de còmic a 2n ESO, a càrrec de Hatim El Himer

Amb el Julián hem fet un còmic per presentar-lo a un concurs de còmic del Saló del Còmic. Havia de tenir un màxim de dos fulls, només pel davant. El còmic havia de ser del tema d’esport i no podia tenir cap nom d’equip ni de jugadors reals.

A banda del tema esport, també es valorava que el contingut del còmic presentés una visió crítica dels estereotips de gènere, que realcés els valors positius de l’esport i que inclogués valors relacionats amb el respecte a les persones i a la convivència.

Han estat unes classes molt divertides, hem dibuixat i ha sigut més divertit que fer exercicis del llibre. Nosaltres som de la categoria C -alumnes de primer i segon de la ESO-.

Si guanyem i som un dels tres primers, ens donaran un premi. Al primer li donaran un curs d’estiu a l’escola Joso, al segon un lot de productes de dibuix Sakura i al tercer, un lot de còmics d’editorials col·laboradors. Els meus companys han fet molt bons còmic de futbol, d’esquí… A mi m’agrada especialment el còmic de l’Anna Calvo que es titula “la vida de Patrícia”. Ha sigut molt divertit i m’agradaria tornar-lo a fer.

Hatim El Himer, 2n ESO

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>