Intèrpret per un dia

El dilluns 18 de març, l’alumnat de francès de tercer d’ESO (i part de l’alumnat de francès de segon i de quart) va anar a la facultat de Traducció i Interpretació de la Universitat Autònoma de Barcelona per tal de realitzar l’activitat “Intèrpret per un… Llegeix més»

Descobrir el Dret a la UAB

Un grup d’alumnes de 3r, 4t i batxillerat va participar a la jornada “Descobrint el Dret a la UAB”, al campus de Bellaterra en Cerdanyola del Vallès. Organitzat i guiat pels estudiants del Grup d’Argumentació i Debat, es tracta d’una jornada en què els alumnes… Llegeix més»

Participem a la celebració conjunta del Dia d’Europa a Barcelona

Els delegats de l’eso juntament amb els representants del consell escolar van participar a la celebració conjunta del Dia d’Europa que va tenir lloc al Teatre Lliure de Barcelona. Acte organitzat per l’Oficina del Parlament Europeu a Barcelona i que va aplegar uns 500 estudiants d’arreu de Catalunya.… Llegeix més»