Matrícula ESO del curs 2025-2026 (per alumnat nou al centre)

El període de formalització de la matriculació d’ESO per a l’alumnat preinscrit amb plaça assignada a l’institut Angeleta Ferrer serà entre el dimecres 25 de juny i el dijous 3 de juliol.
La matriculació es farà de forma presencial a l’Institut Angeleta Ferrer (Carrer Marina, 193-195) 

Caldrà demanar hora en el següent aplicatiu, que ja es troba obert:

ReservaAplicatiu de cita prèvia per a la matriculació

En el moment de la matrícula caldrà portar:

–  Aquest formulari de dades bàsiques degudament complimentat.

Si no podeu fer la matriculació en aquestes dates, cal que presenteu un justificant el més aviat possible, perquè si no, es considera que renuncieu a la plaça i la perdeu. És a dir, si la matrícula no es fa en el període establert, es considera que es renuncia a la plaça adjudicada, llevat que sigui per causes justificades.

 

Reunió informativa de famílies

Per tal d’informar-vos a fons sobre el nou curs escolar 2025-26 i sobre l’institut, farem una trobada de famílies de 1r ESO i famílies d’altres cursos de l’ESO noves al centre, a principis de setembre. Rebreu la convocatòria prèviament.