Jornada de portes obertes d’ESO

El passat divendres 20 de febrer, l’Institut Angeleta Ferrer va obrir les seves portes per a la jornada de portes obertes d’ESO, oferint a famílies i futurs alumnes l’oportunitat de conèixer de primera mà les instal·lacions i el projecte educatiu del centre. Durant la visita, van poder recórrer les aules, el laboratori, el taller i altres espais, tot guiats per professors i alumnes que van explicar les diferents activitats i projectes que s’imparteixen.

La jornada va ser tot un èxit! Va reforçar la connexió entre l’institut i la comunitat, i va ajudar les famílies a conèixer millor el nostre projecte i a prendre decisions informades sobre el futur acadèmic dels seus fills i filles. El nostre institut continua vetllant per la participació de tota la comunitat educativa en aquest tipus d’iniciatives.

Recordeu que el proper dimecres 25 de març es celebrarà la jornada de portes obertes de Batxillerat. Us convidem a venir i descobrir tot el que el nostre centre ofereix!

A continuació el díptic informatiu i algunes imatges de la Jornada.

Gràcies a tots per venir!