Preludi, samba i swing – Caixa Forum 5è

Dimarts 18 de març, l’alumnat de 5è va tenir l’oportunitat de participar en un taller musical al CaixaForum. Aquesta activitat es va centrar en l’exploració de tres gèneres musicals: la música clàssica, la samba i el swing.

De la mà d’en Juanjo, els nens i nenes van endinsar-se en els ritmes i melodies característiques de cada estil. Durant la sessió, van poder distingir les particularitats de cadascun, des dels seus orígens fins a les emocions que desperten.

A través d’una experiència interactiva, van aprendre i interpretar una cançó tradicional brasilera, van experimentar amb instruments com xilòfons, metal·lòfons i carillons per tocar una peça del cèlebre Johann Sebastian Bach, i fins i tot es van deixar portar pel ritme del swing amb una sessió de ball.

En resum, van gaudir d’un matí ple de música i diversió!

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>