El passat dijous dia 3 d’abril, els alumnes de primer i segon van gaudir d’una jornada molt especial al parc de la Mitjana. Un espai ple de natura, on van tenir l’oportunitat de connectar amb el món que els envolta i descobrir tot un univers de vida salvatge.
Durant la sortida, els nens i nenes van aprendre a identificar rastres d’animals, i van observar de prop diferents espècies que habiten el parc. Van poder entendre com els animals es mouen i interactuen amb el seu entorn, afavorint una experiència d’aprenentatge pràctic que va despertar la seva curiositat i admiració per la biodiversitat.
Aquesta sortida va ser una gran oportunitat per afavorir la consciència ecològica dels nostres alumnes, mentre es divertien explorant i descobrint el món natural que ens envolta. Sense dubte, un dia que quedarà gravat en els seus records!
Ens encanta poder organitzar activitats que permetin als nostres alumnes viure l’aprenentatge de manera activa i engrescadora.
Mireu que bé s’ho van passar!

