Bledes i ceves tendres
30/04/19Ara toca el torn a les bledes i a les cebes tendres. Quines ganes de menjar una bona amanida!
Ara toca el torn a les bledes i a les cebes tendres. Quines ganes de menjar una bona amanida!
Tal com el díptic de Sant Jordi i Setmana Cultural mostrava, els actes que s’han realitzat des de l’Institut Escola han estat molts i variats. Aquí us deixem unes fotografies que il·lustren la setmana del 23 al 26 d’abril: muntatge i venda de roses,… Llegeix més»
L’exposició “Objectes de desenvolupament sostenible (ODS) – de Lleida al món” ha arribat al nostre institut. Emmarcada dins de la Setmana Cultural, la Sílvia ens ha vingut a explicar més coses sobre aquesta exhibició com ara els diversos projectes de cooperació que des de l’Ajuntament… Llegeix més»
De nou, i dins de la matèria de projectes, l’Institut Escola Torre Queralt ha participat en els Premis Palma Produccions ’19. Enguany els nois i noies de 1r d’ESO han obtingut el guardó a la millor comèdia informativa mostrant en la seva petita pel·lícula… Llegeix més»
El dimarts 23 d’abril celebrem Sant Jordi a la Plaça Sant Pere. Aquesta és la festa que dona el tret de sortida a la Setmana Cultural 2019 en el marc del Pla educatiu d’entorn.
Durant el matí hi haurà danses tradicionals i venda de roses i sabó artesanal… Llegeix més»