Tallers de plàstica a la Comunitat de grans

Hola famílies!

Aquest 10 d’octubre, la Comunitat de grans vam encetar els tallers de plàstica.

L’alumnat va rebre la primera sessió amb molt d’entusiasme, ja que els hi encanta l’hora de tallers. Enguany fem: robòtica, paper maixé, dibuix, aquarel·les i moviment.

Podeu veure les fotos al drive.

Salutacions,

Equip docent Comunitat de grans.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut