Graduació de 6è de Primària

Avui dijous hem celebrat la graduació de l’alumnat de 6è de Primària de la Comunitat de Grans, un acte molt especial que marca el final d’una etapa plena d’aprenentatges, experiències i moments compartits.

Després de molts anys creixent junts, arriba el moment de tancar una etapa i començar-ne una de nova. Al llarg d’aquests cursos, els alumnes han après, han descobert noves passions, han construït amistats i han superat reptes que els han ajudat a convertir-se en les persones que són avui.

La graduació ha estat un espai per celebrar tot el camí recorregut i per compartir l’emoció d’un moment que quedarà gravat en el record de l’alumnat, les famílies i els mestres.

Ara els espera una nova aventura a l’ESO, plena d’oportunitats, aprenentatges i experiències. Estem convençuts que afrontaran aquesta nova etapa amb il·lusió, curiositat i confiança.

Enhorabona a tots els graduats i graduades! Us desitgem molta sort en el camí que comenceu i esperem que continueu creixent i gaudint de cada pas que feu.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut