ESTEM DE COLÒNIES (4t de primària)

4t de primària estem de colònies a can Vandrell. Està sent espectacular!
Les nenes i nens estem gaudint de tres dies de convivència fent activitats ludicoesportives; menjant juntes; compartint habitacions; diferents xerrades; moltes dinàmiques fetes per l’equip de monitores;  gaudint de les nostres mestres i companys…
Us hem penjat una carpeta al Drive i l’anem actualitzant a poc a poc, no hi ha gaire cobertura!

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut