Santa Cecília a Ed. Infantil

Els nens i les nenes d’Educació Infantil han celebrat el dia de Santa Cecília, patrona dels músics, amb una jornada plena de sorpreses i molta música!

De bon matí, els infants han entrat a l’escola tot escoltant cançons de Disney i música de pel.lícules interpretada amb el piano.

A partir de les 9:30, distribuïts per nivells, els nens i nenes han pogut gaudir d’un recital que els alumnes més grans de l’escola que toquen algun instrument han ofert en el pati d’Infantil. Així doncs, els infants de P3 han pogut gaudir d’un concert realitzat pels alumnes de 1r d’ESO, els infants de P4 han gaudit del concert dels alumnes de 5è de Primària i per últim, els infants de P5 han escoltat el concert que els han ofert els músics de 6è de Primària. Com a cloenda de cadascun d’aquests concerts, els alumnes d’Infantil havien preparat a la seva classe, amb l’ajuda de la tutora, una cançó mimada molt divertida, titulada “Els instruments“, del grup musical País de Xauxa.

Us adjuntem unes fotografies i alguns vídeos per tal que pugueu veure com de bé ens ho vam passar tots plegats!

Feliç dia de Santa Cecília i que no pari la música!!!!!