PROTESTA PEL CANVI CLIMÀTIC

El 24 d’octubre del 2023, dia internacional contra el canvi climàtic, l’Institut Escola Tres Fonts de Les Corts va fer una manifestació davant de la seu del districte de Les Corts. A les 9:50, hi van anar tots, fins i tot el Guillemot, el gegant del centre, i els capgrossos. Tots anaven vestits de color verd.

Els alumnes no van parar d’entonar càntics contra el canvi climàtic, mentre el professorat xiulava. Els d’infantil, portaven capes i la cara pintada; els nens de primària, duien pancartes que havien preparat anteriorment a l’escola;. Els alumnes de l’ESO van escriure frases com “No hi ha un planeta B” en unes grans teles que van penjar de l’edifici. A les 10:00, quatre alumnes de l’ESO van llegir un manifest davant d’entitats de l’ajuntament. Al manifest, van reivindicar que hem d’actuar ja, perquè si esperem més no podrem aturar el canvi climàtic. Van acabar amb un crit que deia “L’eina més eficient contra el canvi climàtic ets tu”. Per acabar la manifestació, van posar la cançó “Sing for the climate”.

Article escrit per Sandra Vidaller