Primer trimestre a P3

Aquest primer trimestre ha estat emocionant! Han viscut moltes noves primeres experiències, han conegut la seva escola, han creat nous vincles amb mestres i companys i companyes, han après moltes coses però sobretot s’ho han passat molt i molt bé!

Ha estat un trimestre on hem iniciat molts camins cap a nous aprenentatges, on han descobert nous conceptes, on han manipulat estris fins ara desconegut per a ells i elles…i es que això de començar l’escola de grans sempre es un repte molt motivador!

Tenen interès per tot allò que els envolta i hem après moltíssimes coses! Hem descobert moltes coses de la tardor i de la Castanyada, dels colors que ens envolten, hem iniciat els traços verticals i horitzontals, hem conegut el número 1 i 2, hem començat a familiaritzar-nos amb el nostre nom i el món de les lletres, hem gaudit descobrint noves cançons i danses, hem fet molts racons i activitats per treballar la nostra motricitat fina, hem treballat el cercle i hem experimentat amb noves tècniques plàstiques (modelar fang, punxar, pintar amb diferents textures i estris…), ens hem iniciat en la descoberta del nostre propi cos…entre moltes altres coses més!!

Per tot això, us hem preparat un recull de fotografies on hem intentat plasmar tots aquests moments i aquestes experiències que hem pogut viure i gaudir plegats aquest primer trimestre.

Cliqueu per veure com hem treballat els Robots!

Cliqueu per veure com hem treballat els Bombers i Bomberes!