La Capsa Màgica de l’ Arlet

Hola a tothom!!! Què tal? Com esteu ??. Avui us explicaré això que tan es comenta avui dia de “re-inventarse”. Nosaltres, a 4t, fem una activitat que es diu “La Capsa Màgica”. Un alumne fa una Presentació Personal i ens explica coses de la família, amics, gustos cinema, tv i lectura, etc. A més, dins d’ una cap`sa de cartró, porta alguns objectes que siguin molt significatius per ell/a al llarg de tota la seva vida. Això es feia a la classe. Ara, amb el confinament, vam pensar que la fòrmula màgica seria fer una videoconferència de tota la classe, i així fer la Presentació (amb pantalla compartida) i després, explicar els objectes de la Capsa Màgica a tothom. Veritablement ha estat un ÈXIT. Malgrat que no hem pogut compartir pantalla (hi havia 23 alumnes) hem fet tot allò que estava programat, i assajat,amb l’ Arlet. Ha estat una experiència fantàstica!!! AQUÍ us deixem l’ Àlbum Fotogràfic. La repetirem més cops. Una forta abraçada i cuideu-vos molt!!!