Disfresses, descripcions, històries del confinament

Bona tarda. Avui, a la videoconferència grupal de cada divendres, els alumnes de 4t A ens han preparat una sorpresa. Porten tota la setmana pensant una disfressa. Un a un, una a una, tot@s els alumnes ens han ensenyat la seva disfressa, ens han explicat per què l’ havien triat i hem passat una estona molt agradable. Hi ha hagut rapers, claus, bruixes, Joker, Spiderman, Unicorns, metges, hipis, dinosaures, Fryda Khalo, policia, aranya, Higar de Winnie de Poo, gimnastes, sirenites, militars, prínceps àrabs, conills, un zombie i tot. La veritat és que, malgrat el confinament, tothom ha estat creatiu i molt divertit. Algunes disfresses eren de Carnestoltes de debò. Nois i noies només us puc FELICITAR!!!!. Aquí us deixem l’ àlbum de fotos.