Diada Esportiva 2019

El proper divendres 12 d’abril, de 9.30 h a 12:30 h, celebrarem tots junts una nova Diada Esportiva.

Coneixerem i practicarem diferents tipus d’activitats relacionades amb l’activitat física i els jocs lúdics que estem implementant aquest curs a les zones d’esbarjo.

Tindrem present en tot moment els valors inherents a la pràctica esportiva (solidaritat, esforç, treball en equip, tolerància…), i ho posarem en relació amb el coneixement de diferents elements de l´univers.

Cal afegir que l’activitat s’organitza amb la col·laboració activa de l’alumnat de 6è (dirigiran i organitzaran les activitats) i del Claustre de Professors.

Desitgem que aquesta activitat contribueixi a promocionar i consolidar l’activitat física, uns hàbits de vida saludables i valors que afavoreixin la interacció i cohesió de tot l´alumnat.

Es recomana portar roba esportiva, crema solar posada des de casa i gorra. La samarreta esportiva de color lila  la donarem el mateix dia a l’escola.

• Per si de cas plou, cal que l’alumnat porti també els estris de treball habitual d’un divendres

El Claustre de Professors

Escola  LES CORTS