RESOLUCIÓ EPIDEMIOLÒGICA 20 OCTUBRE

Benvolgudes famílies,

Us comuniquem que hi ha hagut un alumne del grup del vostre fill/a que ha donat positiu al PCR pel que ens hem posat en contacte amb el Servei de Vigilància Epidemiològica pel control de la COVID19 i ha resolt en relació al grup de 2n ESO B de l’Institut Escola Teresa Altet:

• Tests PCR i quarantena: els contactes estrets del grup 2n ESO B amb 15 alumnes i a un total de 5 docents.  La quarantena finalitzarà el dia 25/10/20; per tant, el següent dia lectiu (26/10/20) es podran reincorporar al seu centre educatiu, sempre i quan no presentin símptomes les últimes 72h. MOLT IMPORTANT:

Si finalitza el període de quarantena abans d’obtenir els resultat de les proves PCR caldrà esperar aquest resultat per a reincorporar-se. Aquells alumnes que no s’hagin realitzat la prova PCR també hauran d’esperar el resultat dels seus companys de grup per reincorporar-se.
Una PCR negativa no eximeix la realització de la quarantena. L’aïllament dels casos confirmats és determinat pel seu metge o metgessa.

Tot i que les quarantenes es redueixen a 10 dies, fins el dia 14è s’han de minimitzar els contactes socials i estar pendent de si apareixen símptomes. En aquest últim supòsit s’ha de realitzar un auto-confinament immediat i consular valoració clínica.

És molt important que els vostres fills i filles respectin la quarantena, que no surtin de casa I evitin els contactes propers amb altres persones, especialment amb les persones més vulnerables. L’ús de mascareta, l’higiene de mans i la distancia de seguretat són mesures que haurien de formar part de la seva rutina diària a casa durant aquests dies de confinament. En el cas que manifestin alguna simptomatologia durant els propers dies, comuniqueu-ho a salut i al centre.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *