PROJECTE DELS GEGANTS A LA COMUNITAT DE GRANS

Durant la darrera setmana de novembre, els nens i nenes de la comunitat de grans (4t, 5è i 6è) hem fet un projecte entorn els gegants i la colla gegantera de l’escola. Hem après moltes coses com per exemple: els tipus de gegants, les parts d’un gegant, hem fet lapbooks i kahoots per ensenyar-los a la comunitat de mitjans, hem contruït cavallets per fer els nostres propis gegants i moltes activitats més!

Per acabar la setmana han vingut alguns membres de la colla gegantera de l’escola i ens han ensenyat com fer ballar els capgrossos i gegantons! Ha estat un final de projecte molt divertit!